2 - Everyone needs to show respect to Justin Bieber

Dagen hade rullat på ganska snabbt, jag hade sätt Justin några gånger i korridoren och haft två lektioner med han idag, och han kan inte sluta att stirra på mig, vilket är jobbigt. Efter skolan idag så har vi alla tjejer, jag, Caroline, Emily och Lexi bestämt att dom ska komma till mig och äta mat, det kommer nog bli roligt och lära att känna tjejerna.

 


 

"Så.. Bor du i detta enorma hus själv?" Frågade Caroline. Kul fråga faktiskt, jag vet inte exakt vad jag ska svara på det. Ja jag bor själv men jag får egentligen inte bo själv, så vi säger att min moster bor här, men det gör hon inte för hon vill inte veta ett skit av mig, utan bara skaffade ett hus och en bil till mig, och har sakt till mig att hon betalar det och då ska jag hålla min käft stängd.

"Ja.. eller nej. Min moster bor här med, men hon är inte här så ofta." Ljög jag, det är nog för det bästa, annars tror dom väll jag är en serie mördare eller något.

"Varför bor du inte med dina föräldrar?" Jag tog en tugga av pizzan som vi hade bakat och kände att ilskan bara forsade igenom mig, det hade ingen frågat på länge och jag hade tyckt om det, men vad förväntar jag mig en helt ny stad i en helt annat land dom vet ju inte vad som hade hänt.

"Dom dog för eh.. några månader sen." Svarade jag och pillade på min pizza som var mycket mer intressantare än detta samtalsämne.

"Ååh.. Förlåt, vi visste inte." Det är lungt eller? dom visste ju inte, dom vet inte vad mina föräldrar var för några, det är inget att säga förlåt för.

"Det är lungt, ni visste ju inte" Svarade jag och log ett fejkat leende.

Vi pratade om allt mellan himmel och jord, det var faktiskt kul, förutom när dom drog upp mina föräldrar, jag hatar ordet mamma och pappa.

"Men, jag måste gå." Avbröt Lexi mig i mina tankar.

"Jag med." Sa bägge Caroline och Emily.

"Okej, men vi ses imorgon right?" Sa jag, och hoppades på ett JA, jag hatar skolan och det är det värsta som jag vet och inte ha några kompisar är ännu värre

"Ja det är klart." Svarade alla i kör. Jag log ett brett leende och kramade om alla och sedan gick dom ut och satte sig i sina bilar och körde iväg.

Jag slängde en blick mot klockan som visade 20:59, shit vad mycket klockan är, jag gick mot bordet som vi hade ätit vid och slängde pizza kartongen och la glasen i diskmaskinen och läsken i kylskåpet. Jag traskade vidare upp till mitt rum och gick och satte mig vid datorn och kollade facebook och twitter, jag öppnade min låda till skrivbordet för att ta fram en penna, och där la det, det som jag har viljat göra i sex hela månader. Röka. Det trodde ni inte om mig, men när jag blir frustrerad så rökar jag för att lugna mina nerver, vilket är otroligt skönt, och jag röker inte mycket, kanske bara en eller två varje vecka eller mindre, eller inte alls något, men jag har inte rökt på länge och jag kände att det är behov för det. Men nej, jag stog emot lusten och stängde lådan och stängde ner datan och gick in i dushen.

-

Jag tog mina bilnycklar och gick ut mot garaget satte mig i bilen och körde iväg mot skolan. Det vibrerade i fickan och jag tog upp den och suckade när jag såg namnet.

"Vad" Svarade jag när jag ringde. Varför ringer hon mig. Hon ville ju inte veta av mig.

"Jag ville bara veta om du är okej? Du behöver inte vara uppkäftig" Svarade min moster Rose.

"Du vill inte veta något, du bara bryr dig om att bli av med mig, så du behöver inte bry dig mer, jag har det bra och har alltid haft det bra, och det blir inte bättre av att du ringer." Svarade jag och tryckte på avsluta samtalet. Nu kände jag bara min ilska koka, vad fan vill hon. Det var hon som skickade iväg mig, dom ville inte ha mig men ändå ringer hon. Bullshit. Jag svängde in på skolans parkering och hoppade av och letade efter ett bra ställe att röka på, jag såg det stog elever vid sidan och rökte, jag gick dit och tog upp mitt cigg paket som jag la ner i väskan imorse och tände en cigg, eleverna som också rökte gick iväg. Undra varför. Jag tog några bloss och sedan hörde jag en röst, en mans röst, jag känner igen den, från igår. Jag lutade mig mot väggen och slöt ögonen och tog några bloss till.

"Eh, har du en cigg jag kan få låna?" Jag ryckte upp ögonen och såg att det stog någon framför mig, Justin fucking Bieber, han som stirrade på mig igår som jag var en utomjording.

"Sure" Mumlade jag och rotade i väskan efter cigg paketet, men det var då de slog mig, jag la den i min jackficka. Jag stoppade i handen i jackfickan drog upp en cigg och gav den till han. Han tände den och sedan gick en bit framför mig. Jag suckade, kunde man inte få ett tack åtminstonde, jag slängde min cigg på marken och blåste ut den sista röken som jag hade i munnen och sedan gick mot ingången,

"Varsegod." Sa jag när jag gick förbi Justin.

"Bitch." Hörde jag han säga, jag bara skrattade och var nästan framme vid ingången.

"Jessica." Skrek Lexi bakom mig, jag vände mig om och kände att hon hade omfamnat mig.

Hon sniffade lite på mig.

"Röker du?" Frågade hon som hela världen hade gått under.

"Jaa, ibland när jag behöver." Sa jag och det var faktiskt sant, denna gången ljög jag inte, jag röker när jag behöver lugna mina nerver, det hjälper så ja.

"Soo not sexy" Sa hon och bägge skrattade, vi stog och pratade lite vid ingången och såg att Justin var på väg mot ingången, men jag vände blicken igen mot Lexi som stog och pratade om något avsnitt av Smallville, vilket jag inte har någon aning om vad det är. Utan jag bara försökte på att fokusera på Lexi så det inte såg ut som jag ville kolla på Justin.



Justins perspektiv:

"Fuck man. Jag orkar inte idag." Sa jag och slängde en kudde på Jacob.

Han skrattade och kastade tillbaka kudden.

"Du måste, du vet annars så kommer dom misstänka dig och då, min vänn är vi alla döda." Jag suckade, och reste mig och gick mot min WIC och tog på mig ett par jeans och en tajt vitt linne, gick mot toan och fixade mig där inne. Sedan gick jag ner i köket och skulle ta något att äta till frukost, jag tog fram en skål med flingor och satte mig i soffan.

"Justin" Sa Taylor när han kom in i vardagsrummet, han satte sig en bit ifrån mig i soffan.

"Vad?" Sa jag en aning lite kaxig, men what the fuck jag bryr mig inte, han är inte min pappa, han bestämmer inte över mig.

"Det är ett uppdrag idag"

"Så vad ska jag göra då? döda någon? skjuta av benen?" Jag skrattade åt mitt svar, jag vet inte varför, men det lät väldigt roligt men ändå skrattade inte Taylor.

"Du ska inte göra något, du ska i skolan och låsas att du inte vet om att vi ska göra något."

"Dude." Sa jag och ställde mig upp och slog mig själv på bröstet. Jag har varit med på alla uppdrag, sen jag flyttade till detta huset, jag har hjälpt dom så att dom inte blir dödade själva. Jag har tagit kulor för dem, och kniv hugg. Så gör han bara så. Jag tog skålen med flingor och slängde den i diskkon och gick mot ytterdörren, och tog på mina skor och min jacka.

"Justin, kom hit." Hörde jag Taylor bakom mig, men jag sket i det. Utan gick vidare mot min bil och körde mot skolan, den ända platsen jag kan vara ifred, förutom att Alex går där, men jag pratar knappt med han där.

Jag svängde in på skolans parkering och parkerade bredvid en stor svart range rover, har aldrig sätt den innan så gissar på att det är den nya heta tjejens bil. Hon är riktigt snygg. Jag gick mot rök stället där det stog några mesar som alltid flyttar sig när jag kommer, vilket är bra för då kan jag röka 

själv. Men denna gången var det en jävel som stanna kvar. Jag gick imot den personen och märkte att det var den nya tjejen, jag älskar att jävlas med nya personer särskilt tjejer, dom är så tröga. Jag gick fram mot henne och såg att hon hade ögonen stängda.

 

"Eh, har du en cigg jag kan få låna?" Hon öppnade ögonen och granskade mig.

 

"Sure" Sa hon bara, och letade igenom hela väskan samtidigt som hon hade ciggen i munnen. Fuck, hon hittar inte dom. Jag som ville ha lite kul.

 

Hon tog sina händer till jackfickan och tog fram ett paket med cigg, och drog ut en och gav den till mig, samtidigt som hon fimpade bort askan på sin egen, jag tog nöjt imot den och sedan ställde mig en bit ifrån henne. Med ett leende på läpparna, tjejer hatar när man inte säger tack.

 

Efter en liten stund så hörde jag hon blåsa ut sitt sista bloss och gick mot ingången vilket betydde att hon ska gå förbi mig.

 

"Varsegod." Sa hon bitchigt när hon gick förbi.

 

"Bitch." Sa jag tyst för mig själv och hoppades verkligen inte att hon hörde mig, hon verkade sur.

 

Jag fimpade min cigg och sedan gick mot ingången. Fuck. Hon stog och pratade med någon. Hon kollade på mig och när hon såg att jag var på väg till ingången så himlade hon med ögonen och sedan vände blicken på sin kompis eller vad hon nu är.

 

Jag kände att det pirrade i magen när jag gick förbi henne, vadfan händer?varför pirrar det i magen. Skit samma, jag blir aldrig kär, one night stands är bättre för då kan man få olika tjejer, vilket jag älskar.

 

Jag slog upp skåpet i ett ryck, fortfarande sur över det med Taylor imorse, vafan han kan inte göra så, jag är med i gänget och då ska jag med att göra uppdrag, hade det inte varit för mig så hade vi aldrig kunna göra uppdrag, det är jag som dödar mest och hjälper fan om dom behöver hjälp och nu, så bara låter dom mig inte göra ett uppdrag.

 

Jag gick mot kemi salen och gick in i klassrummet och var för en gångs skull i tid. Men fuck med. Den nya tjejen satt här, har jag alltid sån jävla otur att hamna i samma rum som henne, jag suckade och letade efter en plats, men den ända platsen var bredvid new girl Jessica som hon nu heter, ett mirakel att jag kommer ihåg det, eller bredvid tönten Rick. Jag kollade mot Jessicas håll, hon igronerade mig, vilket jag hatar, så jag satte mig bredvid henne, jag hörde ett svagt suck ifrån henne när jag satte mig. Jag log nöjt och kunde inte sluta stirra på henne.

 

"Så. Ni ska arbeta i par, bänkpar. Och jag ska ge er några papper så ska ni prata om vad ni tror kommer hända om man blandar dem olika syrorna." Sa mr.lutz. Jag suckade, inte fan behöver jag veta något sånt här, jag är ju bara i skolan för att jag ska smälta in inte behöver jag veta detta för att döda eller slå på folk. Lame.

 

Mr.Lutz la ett papper på bordet, och the new girl Jessica tog pappert och började läsa, tyst för sig själv. vadfan tror hon jag har en supersyn. Jag lutade mig närmare henne och lutade på henne för att irritera henne, men hon brydde sig inte, vad fan är det med denna kvinna.

 

"What the fuck, jag vill med läsa." röt jag åt henne. men tyst, så inte andra skulle höra.

 

Hon höjde ögonbrynet och sedan gav mig pappert.

 

"Stum mycket?" Frågade jag henne och hon började skratta, vadfan det är inte roligt? kan hon inte säga något eller ska hon bara sitta där och hålla käften.

 

Vi pratade om vad som kunde hända om man blandade dem olika syror. Hon kunde faktiskt prata och hade en otroligt sexig röst, jag kunde se mig själv sätta på henne ikväll.

 

Mina tankar avbröts när det ringde, jag tog mina saker och försvann ut ur klassrummet, kollade på mitt schema, fuck. idrott. Jag gick mot idrottsalen bytte om i min egna takt och tog på mig ett par långa shorts och en t-shirt, tog på mina idottskor och sedan gick in till salen, vi hade redan börjat.

 

"Du är sen Bieber." Sa Mr.lutz som vi har som idrottslärare och kemilärare.

 

"What ever." Sa jag och ställde mig bredvid en tjej som jag har satt på några gånger. Jag kollade mig omkring och såg att new girl Jessica också har idott. this is just fucking great. Jag suckade, och märkte att läraren delade in oss i grupper. Tjejer mot killar i basket. Yees. jag är fucking awesome på basket. Och mitt leende log ännu mer när jag kan hålla på med Jessica, jag vet itne vad det är med mig men det är något med henne, jag måste få henne ledsen eller något.

 

"passa då." Skrek Jessica till en tjej som jag inte har någon aning om vem hon är, ful som stryk är hon. Hon passade bollen till Jessica och hon sprang mot målet. Och hon skulle precis skjuta när jag kom upp framför henne.

 

"Gör mål då." Sa jag åt henne. Hon la sitt bredaste leende, och sprang lite mer framför mig och sedan dribblade hon mig och skjöt bollen i målet och hon gjorde mål. FUCK.

 

"I just did." Sa hon när hon sprang emot tjejernas halvplan. Jag log ett fejkat leende mot henne.

 

Jag fick bollen passad till mig och sprang mot tjejernas mål. Och jag såg att Jessica stog och blockerade mig så jag inte skulle kunna skjuta. Jag siktade bollen så jag skulle träffa henne, vilket jag gjorde, rätt i huvudet.

 

"Idiot" Skrek hon åt mig, och vände sig om och hållde händerna för näsan. Jag skrattade medans alla sprang fram till henne och kollade på henne.

 

"What the fuck dude." Sa en bakom mig, jag vände mig om och reste mitt ögonbryn som `du säger inte ett ord till mig´ han gick fram till Jessica och ledde in henne till tjejernas omklädningsrum, jag kollade på golvet, där hon stog. Euw. Det hade runnit blod på golvet. Det var inte lite blod utan mycket blod.

 

Utan att tänka efter sprang jag in mot tjejernas omklädningsrum, jag såg Jessica stå vid kranarna och torkade bort allt blod. Fuck, det var mycket.

 

"Förlåt." Fick jag fram, what? sa jag nyss förlåt, klart jag inte gjorde, jag säger aldrig förlåt, jag har inget att vara ledsen över.

 

"Nej det är du inte." Sa hon och gick förbi mig och gick mot skåpet som hon hade sina kläder i och drog fram sin mobil och vad jag tror skrev ett sms.

 

"Skit i det då."

 

"Japp." Svarade hon och fortsatte att pilla med mobilen. Hon ignorerade mig, ingen ignorerar mig. Justin Bieber. Alla ska ha respekt för mig och ingen säger imot mig eller är otrevlig.

 

"Fuck you" Sa jag till henne och gick ut mot idrotts hallen igen.

Tumblr_lv172ltrno1qjf8mgo1_500_large

 


 

Dåligt kapitel iknow, men jag suger på att skriva. Sorry.

 

 

 


Kommentarer
Haya säger:

Super bra!!!
MER!!!...

2013-04-03 | 15:56:56
Lanya säger:

Mer längtar till nästa❤❤

2013-04-03 | 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback