3 - Sorry

"Förlåt." Fick jag fram, what? sa jag nyss förlåt, klart jag inte gjorde, jag säger aldrig förlåt, jag har inget att vara ledsen över.

"Nej det är du inte." Sa hon och gick förbi mig och gick mot skåpet som hon hade sina kläder i och drog fram sin mobil och vad jag tror skrev ett sms.

"Skit i det då."

"Japp." Svarade hon och fortsatte att pilla med mobilen. Hon ignorerade mig, ingen ignorerar mig. Justin Bieber. Alla ska ha respekt för mig och ingen säger imot mig eller är otrevlig.

"Fuck you" Sa jag till henne och gick ut mot idrotts hallen igen.

 


 

 

"Dude, what the fuck, get over it." Snäste Zack åt mig.

"Vad? jag har fan inte gjort något?" Röt jag åt Zack, vad fan ville han mig, jag drog handen frusrerat genom mitt hår och la mig ner i soffan igen.

"Vad är det med Justin?" Sa James som precis hade kommit in genom dörren. Vadfan är det med alla? jag har ju inte gjort något?

"Justin, han kastade en basketboll i huvudet på någon tjej, och blev reglerad." svarade Taylor, som tydligen hade stått och lyssnat, och hur han har fått reda på det, undrar jag.

Jag reste mig upp och gick mot mitt rum, jag orkar inte lyssna på dom jävla idioterna. Vad fan är det med mig? Det känns konstigt, jag känner inte ens människan men det känns jävligt dåligt. Jag kastade en jävla boll i huvudet på en tjej, en riktigt snygg. Fuck it. Jag bytte om till mjukisbyxor och en svart T-shirt.

"Dudes. Ha så jävla roligt på uppdraget" Sa jag, mot killarna som satt i soffan och funderade ut på hur dom skulle komma in i huset eller vart dom nu skulle.

"Ska du till tjejen" Sa James och himlade med ögonen, som att jag var kär.

"You wish." Svarade jag och gick mot skohyllan och tog mina skor och gick mot bilen, körde mot Jessicas hus. Liten stad, man får reda på vart nya folk bor, så ja.

Jag körde upp på hennes enorma parkering som huset hade. Hoppade ut och gick nervöst fram mot dörren. Jag skulle precis knacka på dörren, men dörren öppnades av en chokerad Jessica och en man bakom henne.

Jag kände hur ilskan kokade inom mig, och en annan känsla, som jag aldrig hade känt förr.

"Justin" Sa hon när hon såg mig, och såg en aning besviken.

"Jag ska nog gå." Sa killen bakom henne, hon nickade och kramde om han, innan han gick iväg.

Jessicas perspektiv: "Så Justin. Kom du för att skjuta en annan boll på mig?" Sa jag och lade armarna i kors. Vad gjorde han här?Och hur visste han vart jag bodde?

"Jag ville. eh.. se om du mår bra"

"Har Justin Bieber dåligt samvete?"

"Vadfan, här kommer jag och frågar om du mår bra? detta var ett misstag." Sa Justin, och jag blev en aning chockad. Kom dom verkligen ifrån Justin? han verkade vara en sån tuff. Som inte bryr sig ett skit. Men han fick verkligen dåligt samvete. Han vände sig om och gick. Fuck it jag lever bara en gång.

"Vänta.. gå inte." Sa jag och kliade mig i nacken, han vände sig chockat om och drog handen genom håret. Vilket jag har märkt att han gör många gånger.

Jag vände mig om och gick in i huset, och väntade på att Justin skulle gå in..

"Ska du in eller bara stå där?" Frågade jag han, och jag såg att leendet kom krypandes upp på mina läppar och försökte dölja det.

"Så bor du här helt ensam?" Frågade Justin mig, jag hade visat han hela huset. Och nu satt vi i soffan och kollade på tv. Jag kan inte fatta att jag sitter här med skolans badboy som bara bryr sig om att ligga och inte om tjejernas hjärta.

"Ja. ehm.. typ"

"Typ?" Sa han..

"Min moster arbetar i USA. så hon är inte hemma ofta." Ljög jag. Jag kan inte säga att jag bor helt själv för dem vill inte veta något av mig.

"Dina föräldrar då?" Frågade Justin.. Det kändes som en kniv rätt i hjärtat.

"Dom.. dog. för några månader sen." Svarade jag och kliade mig i nacken och kände tårarna bränna bakom ögonen, det ända jag tänker på är Paul. Så jävla mycket jag saknar han, jag saknar hans humor, hur han fick mig att bli glad när jag var ledsen.

"Shit, sorry.." Sa han och drog handen längst håret och kliade sig själv i nacken..

Tumblr_mkoocbm1ft1rra21go1_500_large

 

"Det är lungt. Du visste inte." Svarade jag och hoppades på att jag inte skulle få några mer frågor om min familj. Det blev helt tyst. Ingen sa något. Pinsam tysnad rättare sakt. Jag verkligen hatar det. Det är det värsta som finns.

"Så eh.. Förlåt för bollen." Sa Justin ännu en gång, han kan verkligen vara snäll, eller jag känner inte han. Har bara gått i skolan två dagar.

"Justin. det är lungt." Sa jag och kollade han i ögonen så att han skulle förstå.

"Jag måste eh. gå hem." Sa Justin och reste sig och gick mot dörren, och jag gick bakom han..

"Hejdå." Sa han snabbt innan han öppnade dörren och steg ut och stängde dörren.

"Hejdå." Sa jag för mig själv. Jag hann inte säga det innan han stack. Idiot.

Justins perspektiv: Fuck, fuck fuck. Vad är det med mig? Jag känner inte henne? ändå känner jag något konstigt som jag inte har kännt förr. Vad fan är det? Tjejer ska man knulla med, inte ha något jävla förhållande. Vad är mitt problem?


 

Kommentera. Och nej... Det kommer inte gå så fort mellan Justin och Jessica. Det kommer komma drama, tårar,svett och blod. så don't worry. 

 

 


Kommentarer
Lanya säger:

Mer!!!

2013-04-04 | 00:19:46
Haya säger:

När kommer nästa??

Svar: Senare ikväll. Ska ut med hunden sen ska jag skriva det sista på kapitlet:D
None None

2013-04-04 | 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback