4 - It was a mistake

 

 
 

 Fuck, fuck fuck. Vad är det med mig? Jag känner inte henne? ändå känner jag något konstigt som jag inte har kännt förr. Vad fan är det? Tjejer ska man knulla med, inte ha något jävla förhållande. Vad är mitt problem?

 


 

Det har gått två hemska veckor här i Stratford. Efter Justins lilla besök så har han totalt ignorerat mig, han säger inte ens hej, när vi möts i korridoren eller när vi har lektion tillsammans. Jag fattar inte vad jag gjorde för fel? Jag sa lixom bara att mina föräldrar dog. Big deal? Jag suckade högt, och kollade på klockan som hängde på väggen. Vi slutar om exakt 3 minuter, det är fredag vilket betyder att jag ska iväg och träna på gymmet, jag måste ju ha lite muskler.

"Vi har slutat." Sa Mr.Saltzman. Jag kollade omkring mig och såg att det var helt tomt, jag måste ha varit för inne i mina tankar så jag inte hörde när det ringde. Jag tog mina saker och gick ut mot dörren.

"Trevlig helg." Sa jag glatt mot Mr.Saltzman.

"Detsamma."

Jag gick mot mitt skåp och tog mina grejor och gick ut mot bilen, men jag fick syn på Justin, jag gick lite snabbare och tog tag om hans arm.

"What the fuck." sa han, med en mörk röst.

"Justin, vad är det med dig?" Sa jag rakt på saken.

"Vad menar du?" Svarade han och himlade på ögonen och gick mot sin bil.

"Du ignorerar mig, ända sen du kom till mitt hus, sen har du inte pratat med mig sen dess" Sa jag lite väl högt eftersom alla som var runtomkring kollade på oss. Jag gav dem elaka blickar som tydde på `glo inte´ vilket dom fattade när dom slutade kolla på oss.

"Bara håll dig undan från mig. Jag skulle inte komma till dig, det var ett misstag." Misstag. Det ekade i mitt huvud, misstag. Jag vart ett misstag.

Jag stog lite chockat kvar på parkeringsplatsen när jag märkte att han redan hade kört iväg. Jag suckade och gick mot min bil, och körde mot gymmet.

 

-

"Så, här har du ditt gymtag, du öppnar dörrarna med den. Annars kommer du inte in. Så förlora inte den." Sa tjejen i receptionen, jag tog glatt emot den och gick in mot tjejernas omklädningsrum. Jag gick mot löpbandet som såg ut att vara väldigt frestande. Jag gick mot den och startade den och ett program..

"Bara håll dig undan från mig. Jag skulle inte komma till dig, det var ett misstag." Det ekar fortfarande i hjärnan på mig, misstag, det var det ända ordet som jag inte ville höra. Jag hatar det ordet.

"Ey tjejen." Jag vände mig om och såg att det stog en lång kille med mörkt hår och solglasögon på sig. Varför har man solglasögon på sig inne?

"Ja." Svarade jag anfått och stängde av löpbandet och vände mig mot han.

"Det är du som är Biebers tjej, right?" Sa han. Varför undrar han det?.

"Nope. Långt ifrån det." Svarade jag. Han höjde ögonbrynet och kollade intressant på mig.

"Då gör det inget om jag gör såhär då?"

"Gör vaddå?" Sa jag och skulle gå förbi han, men jag kände ett slag i magen, och sen ett slag i huvudet, och det var då jag föll till marken, och kännde ännu ett slag i huvudet. Denna gång blev allt svart.

 

 

Justins perspektiv: Jag satt just nu i soffan, och tänkte på vad jag sa till Jessica. `Du är ett misstag´ Fuck, varför sa jag det. Jag tog upp mobilen och skulle ringa Jessica, men det var då det slog mig, jag har inte hennes fucking jävla nummer. Jag suckade och la ner mobilen i fickan igen och försökte kolla på tv, men jag kunde inte för idioterna i köket kunde inte hålla käften.

"KAN NI HÅLLA KÄFTEN, TACK." Skrek jag åt dom.

"Fuck you" Hörde jag Jacob svara. Bitch. Jag gick mot köket för att se vad dom hållde på.

"Vad håller ni dudes, på med en vacker dag som idag." Sa jag sarkastiskt. Faktum att dom inte låter mig vara med på uppdrag suger, jag kom ju till dom för att hitta personen som dödade min mamma. Och när jag får tag på dem så är dom så gott som döda, dom har grävt sin egen grav.

"Justin, din mobil." Sa Taylor och pekade på min ficka där min mobil la. Jag tog upp den `okänt´stog det. Jag tryckte på svara.

"Prata."

"Hej Justin, jag gissar på att du vet vem jag är? om inte. Så kan jag ge dig en ledtråd. Din mamma." ilskan började koka när jag hörde hans röst. Jag kände igen den. Jag pekade på Alex och hans data och min mobil, han tog snabbt fram datorn och en sladd och kopplade in sladden i min mobil.

"Vad vill du?" Frågade jag.

"Jag har nog något som du vill ha."

"Som vad?" Sa jag kaxigt.

"Till exempel. Din nya brud. Jessica. Är det så hon heter." Jag kände att ilskan kokade mer och mer, jag slog näven i bordet.

"Om du så lite lägger ett finger på henne så kommer du ångra det i resten av ditt liv. Din jävla fitta." Sa jag och jag hörde att han skrattade.

"Lite sent för det, för du vet, jag har redan knullat skiten av henne, och hon var lite trång, men hon var helt OK, annars." Jag såg att Alex hade fått fram en adress, jag drog snabbt av sladden och sprang mot bilen.Jag klickade han. Jag vet inte vad han heter men när jag får tag på han ska jag slå ihjäl han, om det är sant att det var han som dödade min mamma så ska han jävlar få se på stryk, och ta min tjej, han är dum i huvudet. Okej, hon är inte min tjej, men jag vet inte vad hon är jag har aldrig kännt så här för, på lång tid.

Tumblr_m47b1frpvc1qi9s2zo1_500_large

 

Jessicas perspektiv: Jag slöt upp ögonen och kände en smärta i hela kroppen, jag satt fast i en stol, fortfarande med mina träningskläder på mig, jag försökte slita mig loss, men det gjorde fortfarande ont.

"Well well. Biebers tjej." Sa den mannen som var på gymmet.

"Jag är inte hans tjej." Fräste jag vilket gjorde att mannens leende blev ännu större. Vad ville han mig?

"Psst. Mark." Sa en kille eller tjej, jag kunde itne höra skillnaden. Han gick ut och stängde dörren efter sig, jag försökte lyssna men det ända jag hörde var `Bieber är på väg. Make it quick´ Jag fick panik, ska han döda mig? Han ryckte snabbt upp dörren och gick fram till mig och ställde sig framför mig och drog upp mitt huvud.

"Det är så synd om dig, ingen familj och ingen vill veta av dig. Han som mördade din familj har du pratat med, han har till och med varit inne i ditt hus, du har pratat med han. Och nu är han på väg hit."jag skrattade åthan jag vet itne varför jag gjorde det. Det kändes som jag precis hade fått en kniv rakt i hjärtat, hade Justin dödat mina föräldrar och Paul? Det kan inte vara sant.

"Vad skrattar du åt?" Sa han allvarligt och drog i mitt hår. Och tog fram en kniv och förde den fram och tillbaka så den lämnade några rivsår på min hals.

"VAD SKRATTAR DU ÅT?" röt han, jag hoppade till lite, med ett leende på läpparna.

"Pussy." Mumlade jag. Det var då hela jag stelnade till och jag kände något i magen, smärta. Smärta som jag har känt tidigare, men inte i magen.

"Mark, vi måste sticka." Sa någon bakom han och efter bara några sekunder så var dom ute ur rummet och jag satt där helt ensam, med en kniv i magen, 100% säker på att jag skulle dö här och nu. Men det var bäst. För jag var ett misstag.

"Jessica, Jess." Sa någon framför mig, jag öppnade mina ögon försiktigt, Justin. Han mördade mina föräldrar, Paul. Jag stängde ögonen igen.

"Detta kommer göra ont." Sa han. Vad tänkte han göra. Ett högt skrik lämnade min mun, och tårar började forsa ut ur mina ögon, jag kollade ner på min mage och såg hur kniven var borta. Han hade tagit bort den. Han band loss mig och sedan bärde upp mig. Så som man blir bärd när man precis har gift sig.

"Du, dödade" Var det ända jag hann säga innan mina ögon stängdes och jag inte fick fram några ord, jag orkade inte prata eller kolla mer.

"Jessica. Jessica. JESS" Var det ända jag kom ihåg, innan allt blev svart.

 


 

Förlåt för det dåliga kapitlet igår och för det dåliga kapitlet idag. Det är bara så mycket som händer. Känns som man inte kan lita på någon. Men här är ett. Jag försökte så bra som jag kunde.

Kommentera!


Kommentarer
Anonym säger:

Mer,super bra kapitel;)

2013-04-05 | 12:31:58
Sandy säger:

Superbra fortsätt!!❤❤👍👍
Snälla mer idag!

2013-04-05 | 14:59:11
Johanna säger:

Meer👍👍 när kommer nästa kapitel?😊❤❤

Svar: Om 5 Min :D
None None

2013-04-06 | 15:07:26
Bloggadress: http://www.biebsssnoveller.blogg.se
Lanya säger:

Mer!☺

2013-04-06 | 17:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback