6 - I don't want to lose you, but you already did.

Jag gick ut ur toarummet och möttes av en chockerad syn.

"Paul?" Frågade jag med en chockerad min. Vad fan gör han här.? han är ju död.

"Heey sis." Sa han och omfamnade mig i en kram, en typisk Paul kram. Som jag har saknat. Något otroligt mycket. Paul, min älskade Paul.

 


 

 

"Vv...ad gör du här?"Snyftade jag fram, med gråten i halsen.

 

 

"Jag kom tillbaka till dig.. Jessie.. Jag har saknat dig." Sa han. Jag har saknat han något så mycket. Och när han sa Jessie. Så brast jag ihop ännu mer. Jag har inte träffat han sen branden. Men hur överlevde han? Dem hittade ju 3 kroppar. Mamma pappa och? Inte är det Paul. Han står ju mitt framför näsan på mig och han kramar om mig. Håller mig på mina ben så jag inte trillar ihop på golvet, för mina ben kan inte hålla uppe mig,eftersom min chock. Han lever.

 

 

"M...en hur?"

 

 

"Jag hann ta mig ut. Men jag kom bara ut ur tomten innan en bil stog där och dom skjöt mig. Och hållde mig fånge tills för två dagar sedan när jag rymde och kom hit." Jag backade ifrån han. Studerade han från topp till tå. Han var blåslagen. Jag drog upp min tröja för att visa han mina stygn.

 

 

 

"Vem fan gjorde det?" Jag ryckte på axlarna.

 

 

 

"Någon Mark guy." Hans ögon blev svarta.

 

 

"Du.. hå.." Hann han säga innan det plingade på dörren. Jag torkade bort mina tårar och gick ner till ytterdörren med Paul i hälarna. Jag öppnade dörren försiktigt. Justin.

 

 

"Jess. Låt mig förklara." Sa han och gick rätt in i hallen. Där stog Paul. Och när Justin såg han. Så kollade han på mig och sedan tillbaka till Paul. Och sedan på mig igen. Jag började gråta, har aldrig gråtit såhär mycket på länge, och nu börjar jag få ont i ögonen, dom är svullna efter jag har gråtit så mycket.

 

 

"Vad fan gör du här?" Röt Paul och gick mot Justin och tryckte han mot väggen.

 

 

 

"Vad fan gör du med min syster?" Röt han ännu en gång.

 

 

 

"Jj..jaag. Visste inte." Sa han. Han var rädd. Jag såg det på han. Jag gjorde inget. Jag stog fortfarande vid dörren, skakade och grät. Hela kroppen har gett upp. Jag kände hur allt snurrade, jag började se dubbelsyn.

 

 

"Jjustin.... jag hatar dig" Sa jag, men jag vet inte om man hörde det. Jag föll ner på marken och allt blev svart.

 

 

Justins perspektiv:

Taylor har kört Jess hem. Hon freakade totalt ur när hon vaknade, och började babbla om något, vadfan menade hon? jävlar fan. Jag håller på att dö. Vart fan har han tagit vägen. Jag ska slå ihjäl idioten. Han vet varför. Och han ska fan berätta vad som har hänt.

 

 

 

Jag tog drog upp mobilen ringde han. Inget svar. Ringde han igen. Inget svar. Ringde han ännu en gång. Och inget jävla svar denna gången heller

 

 

 

 

"Tay. Förfan. Svara innan jag skjuter skallen av dig.." knapprade jag in på min söndriga Iphone 4..

 

 

 

"Dude.."

 

 

 

"Svara för fan då."

 

 

"idiot" och där gav jag upp. Han kommer inte svara.

 

 

 

Jag la mig rastlös i soffan, och väntade på Taylor skulle komma hem. Vilket han gjorde precis när jag lade mig ner i soffan. Snabbt reste jag mig upp och gick mot hallen. Jag gick med snabba steg mot han och tryckte upp han mot väggen.

 

 

"Vad fan handlar detta om?" Frågade jag han. Han puttade bort mig och gick iväg. Jag gick snabbt mot han och puttade till han.

 

 

"DUDE." Skrek jag.

 

 

"Fine." Sa han. Jag backade undan lite och gav han en blick `berätta´ han suckade.

 

 

"Kommer du ihåg när du sket i musiken, när vi hittade dig i Vegas?" Jag nickade. "Och vi sa att du skulle tända fyr på ett hus? För du ville flytta iväg? Och bo med någon annan än familjen och hitta dem som dödade din mamma?"

 

 

 

"Kom till fucking saken." Röt jag.

 

 

 

"Det var en som var med i Kings, som gjorde det. Och Jessicas föräldrar var med i Kings. Och hennes bror var med hemma. Och alla dog förutom Jess." " Justin, hon är arg på dig för du brände hennes hus och hennes bror dog."

 

 

 

What the fuck. Jag kunde inte veta att hennes bror var där.

 

 

"Hur ska jag veta att han var där inne?. Är hon inte sur på dig? För du sa det att jag skulle göra det."

 

 

 

"Jag hann inte säga det. Hon gick in."

 

 

 

"Jag åker till henne." Sa jag och drog på mig min jacka.

 

 

"Men det är mer." Sa Taylor. " Hennes bror, han kom ut.Vi stog några kvarter ifrån huset. Han sprang. Han var med i The Devils. Och dem är våra fiender också. Dom är skyldiga oss mycket pengar. Så vi tog han. Så att vi skulle få våra pengar tillbaka. Vi misshandlade han. Men här är problemet. Du vet. Jess blev kidnappad av Mark. Ledaren av The destructions. Och han vet att Jess är din svaga länk, fast ni inte är ihop eller har något mellan er. Så är hon din svaga länk Justin."

 

 

 

"What the hell dude." Jag drämde igen dörren när jag gick ut och satte mig i bilen och körde mott Jess. Jag måste förklara. Jag visste inget och gjorde det bara för att hämnas på Kings, eftersom det var någon av dem som dödade min mamma. Och att hennes bror faktiskt lever. Jag svängde av på Jessicas gata och in på hennes uppfart. Klockan var 16:45 hon borde vara hemma. Jag plingade nervöst på ringklockan, men jag funderade på om jag bara skulle gå in istället. Dörren öppnades försiktigt av Jessica.

 

 

 

"Jess... Låt mig förklara." Sa jag samtidigt som jag rusade in i huset. Men jag möttes av en gråtande Jess och skulle precis gå till henne, krama om henne och säga att allt kommer bli bra. Men då trycktes jag in mot väggen.

 

 

"Vad fan gör du här?" Röt han mot mig. Jag skulleprecis kaxa imot, men Jess började gråta ännu mer.

 

 

 

"Vad fan gör du med min syster?" Röt han igen. Fuck Fuck Fuck. Jag kollade på Jess som fortfarande stog och grät. Vad fan ska jag säga.

 

 

 

Jag skulle precis öppna munnen, men jag stannade när Jess föll ihop på marken och sa något otydligt som jag inte hörde. Jag släppte mig ur hans grepp.

 

 

"Jess. Jess förfan, Jessica." Sa jag och skakade på henne. Hon vaknade inte.

 

 

 

"Jag ringer ambulansen." Sa hennes bror.

 

 

 

"Det gör du inte, dom kommer undra varför hon har stygn i magen och varför du ser ut som ett helvete, och då kommer polisen blanda in sig och då blir allt värre." Röt jag åt han. Och bärde upp Jessica och la henne i soffan och sprang mot köket och tog en handuk med vatten på och sedan sprang in i vardagsrummet där soffan var och la den på hennes huvud. Fuck. Vad är det med mig? Jag får inte ha några känslor för Jessica. Det fungerar inte. Justin Bieber har ingen tjej. Han är bara ute efter hämd.

 

 

Det hade gått två timmar och Jessica har vaknat men hon har somnat om igen. Hon mår inte bra. Det hade inte jag heller gjort om jag hade varit henne. Hon får veta att jag har dödat hennes familj, och att hennes bror som egentligen hon trodde var död lever. Och att mitt gäng, har misshandlat hennes bror. Hon kommer aldrig förlåta mig.

 

 

"Så, du lever." Skrattade jag. Mot hennes bror som precis hade bärt upp Jess i hennes rum.

 

 

"Guess så." Sade han. Men en rätt så sur blick."vad gör du här föresten?"

 

 

 

"Jag skulle prata med Jess." Svarade jag enkelt med en blick på tven. Något som inte alls var intressant.

 

 

"Du borde sticka, innan jag kommer skjuta knäna av dig." Sa han med ett retfullt leende.

 

 

"Det skulle du aldrig göra."

 

 

 

"Jasså." Svarade han och höjde ena sitt ögonbryn för att verka hotfull.

 

 

"Jess skulle hata dig."

 

 

"Pfft. Jag skulle gjort henne en tjänst." Sa han. Han hade rätt. Jag är bara ett problem för Jessica. Hade jag aldrig träffat henne så skulle aldrig The devils, rört henne.

 

 

"Men du vet, ditt gäng. Det var dem som skadade Jess, just sayin' " Sa jag med ett retfullt leende och var påväg till dörren.

 

 

 

"Justin." Hörde jag en röst. En underbar röst. Jessica. Jag vände mig om, där stog hon. Så jävla snygg. Min Jessica. Inte min okej. Jag kommer aldrig få henne pågrund av vad jag har gjort.

3134167396_1_2_1lso4pyg_large

 

"Vad är det babe?"

 

 

 

"Jag hatar dig." Sade hon och gick snabbt mot mig och slog till mig på kinden. Hon började gråta, och jag började koka av ilska, ingen slår mig. Särskilt inte en tjej. Jag tänkte resa handen upp och lappa till henne. Men hennes ögon var för fina, istället kramade jag hårt om henne. Jag kände hur blöt tröjan blev. Hennes gudomliga ögon grät. Pågrund av mig. Allt är mitt fel.

 

 

"Allt är mitt fel." Sade jag och kollade på Jessica. Det är sant, inget av detta hade hänt om jag bara hade skitit i att ta hämnd på the Kings. Och jag fattar inte varför hennes föräldrar var i ett gäng och hennes bror i ett annat. Skumt.

 

 

"Jag vill inte förlora dig." Sade jag, jag kände hur tårarna började bränna. Men jag gjorde allt för att inte visa mig sårbar, hon har inte ens känslor för mig.

Tumblr_mkvur6dxqy1rzwyzno1_500_large

 

(I dont want to lose you)

 

 

 

 

"Det är försent. You already did." Sa hon kallt och gick iväg. Jag stog där som en idiot. Klart som fan att hon inte tycker om mig. Allt är bara jävla inbildning, jag är en jävla idiot jävel. Jag satte mig i bilen och körde iväg. Bara någon stanns ifrån denna jävla äckliga håla. Jag hatar mitt liv. Jag skulle inte ens bli född. 

 

 


 

 

Förlåt för att det inte kom något kapitel igår. Jag skrev lite, men sen ångrade jag mig och skrev igen. Och hann itne så mycket, men idag kom det och det är extra långt, och extra mycket drama. Kommentera!! Och btw sry för svärorden men jag tycker att det passar på badboy Justin.

 

 

Och om det är någon som vet eller gör designer som har lust att göra en till mig så blir jag sjukt glad. Kommentera er mail. Jag kommer inte visa er mail. Utan bara kontakta er. :D

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback