7 - I want to kiss him so bad.

"Jag vill inte förlora dig." Sade jag, jag kände hur tårarna började bränna. Men jag gjorde allt för att inte visa mig sårbar, hon har inte ens känslor för mig.

"Det är försent. You allready did." Sa hon kallt och gick iväg. Jag stog där som en idiot. Klart som fan att hon inte tycker om mig. Allt är bara jävla inbildning, jag är en jävla idiot jävel. Jag satte mig i bilen och körde iväg. Bara någon stanns ifrån denna jävla äkliga håla. Jag hatar mitt liv.

 


 

 

Det var onsdag idag, och Justin hade inte varit i skolan, vilket är skönt jag orkar inte se han efter vad han har gjort mot mig. Paul han funderar på att flytta hem till mig, vilket jag faktiskt vill att han ska göra men ajg vill inte att han ska ta hem sina kompisar för dom är läskiga och jag gillar inte den Mark guy. Vad han gjorde mot mig, kommer aldrig förlåta han, aldrig.

 

"Jessica?" "Jessica." Sa Caroline och petade på min axel. Jag vände huvudet och kollade på henne.

 

"Vad?"

 

"Är inte det Justins bad guy buddy?" Sa hon och kollade mot Taylor, som gick mot mig. Blicken på mig med.

 

"Jo" Suckade jag och vände mig om och gick ifrån han. Mot parkeringen, jag vill bara ta min bil och åka hem.

 

"Jessica." Ropade Taylor på mig när jag hade kommit ut på parkeringen. Jag ignorerade det. Han drog mig i armen.

 

"Vad" Mumlade jag och kollade ner på mina fötter.

 

"Vet du var Justin är?" Frågade han. Är han seriös kommer och frågar mig om vart Justin är.

 

"Nej. Jag vet inte."

 

"Fråga din bror om han vet vart han är." Sa han.

 

"I will." svarade jag.

 

"Hur är det med.. magen?" Frågade han och pekade på magen. Det tog ett tag innan jag fattade.

 

"Jaha. Eh.. Det går bra. Bara lite ont. " Svarade jag och han gav en väldigt rolig min, vilket gjorde att jag fick ett brett leende på läpparna. Jag vände mig om och gick mot bilen.

 

Tumblr_mkcu6fbyjy1qfl6a7o1_500_large

"Vad skrattade du åt?" Frågade han. Men han var inte seriös utan det var en rolig röst han hade.

 

"Dig." Svarade jag och sedan körde iväg och vinkade falskt mot honom när jag körde förbi han.

 

-

 

Jag tog en skål med yoghurt och satte mig i soffan bredvid Paul.

 

"Så hur var skolan?" Frågade han. Jag höjde på ögonbrynet. "Vad?"

 

"Du frågade precis mig hur det var i skolan. Du har aldrig gjort det." Skrattade jag. Men det var sant. Han har aldrig frågat mig något sånt.

 

"Vaddå? får jag inte fråga hur min egen syster hade det idag?" Svarade han, vilket resulterade att vi bägge skrattade så mycket så vi nästan började gråta.

 

"Men vet du.. ehm.. vart Justin är?" Frågade jag lite osäkert. Vilket jag inte skulle göra för jag såg hur han började koka.

 

"Nämn inte hans namn här inne. Fattar du?" Svarade han ilsket.

 

"Så du vet var han är?"

 

"Kanske." Svarade han. "Han är på ett ställe där han inte kan skada dig." Min mun formades som ett "o". Hade han nyss sakt så? Jag bryr mig inte om Justin längre men han behöver inte döda han eller misshandla han.

 

"Du är så jävla trög." Skrek jag åt han. Och sprang ut mot bilen och körde mot Justins hus.

 

-

 

"Skojar du med mig?" Sa Taylor.

Tumblr_m7n7ggfkk01rt3fn2_large

"Nepp. Jag frågade han och han sa att han var på ett ställe där han inte kan skada mig." "Taylor vi måste hitta han, jag vet inte vad vi ska göra. Men han kommer skada Justin riktigt mycket." Svarade jag och visste att det var sant. Eftersom varje dag han har kommit hem med blåmärken och halta. Allt kommer tillbaka till mig, hur skadad han var och varje gång jag kom in i köket så slutade han prata med mamma eller pappa.

 

"Fuck. Vi måste hitta han." mumlade James. Som vart med i gänget.

 

"Jag vet vad vi måste göra." Sa jag. Och allas blickar föll mot mig. "Taylor ge mig din mobil" Vilket han gjorde. Jag gick in på sms och knapprade in Pauls nummer. Jag hatar att göra detta mot han, men han kan inte göra så mot Justin, han behöver inte sjunka till deras nivå. Hur mycket det än gör ont att göra så mot Paul så är det för det bästa.

 

"Jag hittade din lillasyster på gränden i något övergivit ställe. Om du vill ha henne tillbaka så borde du säga var Justin är.. Annars är hon död." Skickade jag till han och fick ett snabbt svar.

 

"Rör du henne så kommer jag slakta er alla."

 

"Då har jag redan slaktat henne. Så hur vill du ha det? Slakta alla oss eller säger du vart Justin är och du får tillbaka din älskling?" Skickade jag och jag väntade oroligt på vad han skulle svara.

 

"Fine. Han är i det övergivna lager vid Muse gymmet." Äntligen fick jag svaret jag ville ha. Jag gav Taylor sin mobil, och han såg en aning förvirrad ut.

 

 

 

 

 

"Jag kör." Ropade Taylor och jag var redan påväg till bilen. "Nejnejnej. Du följer inte med. Du stannar här." Sa Taylor och puttade bort mig försiktigt.

 

"Nej. Jag följer med eller så kör jag själv." Svarade jag. Han drog sin hand genom sitt hår. Tillslut gav han sig. Jag satte mig i framsätet och Jacob, James och Zack i baksätena.

 

-

 

Jag gick försiktigt bakom Taylor. Jag tog tag i hans hand och kramade den hårt. Ärligt talat så var jag rädd för vad som jag skulle se. Skulle jag se en blodig Justin. Jag släppte hans hand och gick och letade för mig själv. eftersom det var många rum att välja mellan. Jag gick in i ett rum, tomt. Ett annat rum, men det var också tomt. 3dje gången gilt. Hoppades jag på. Jag hade tur. Där satt han med fastbundna händer och fötter.

 

"Justin.." Viskade jag. och hoppades på att han skulle höra det. "Justin.." Sa jag högre och skakade i han.. Han öppnade ögonen, hans hasselbruna ögon sken.

 

"Förlåt." Mumlade han. Han var svag.

 

"Nej förlåt mig." Svarade jag och kände hur tårar rann. Men jag försökte få bort den tjocka tråden runt hans händer. Det tog ett litet tag innan jag fick bort allt rep han hade runt händerna och fötterna. Han reste sig försiktigt upp och satte sig ner igen. Jag tog tag om hans arm och la den över min nacke så han kunde ta stöd runt där. Vi gick sakta mot utgången som vi kom ifrån och satte oss i bilen. Taylor och killarna hade inte kommit, jag och Justin sa inget, helt tyst. Han var helt bloding i huvudet och han hade blod på sin vita tröja.

 

"Justin.. för..." Han jag säga innan killarna snabbt hoppade in i bilen och körde iväg. Det var helt tyst. Inte ett ord hördes. Man kunde höra mitt hjärta banka hårdare och hårdare för varje sekund. Jag ville bara slänga mig runt nacken på Justin och kyssa hans fylliga läppar. Men jag måste behärska mig. Han är ingen för mig. Och han har inte ens några känslor för mig, dessutom hatar han nog mig. Taylor svängde in på min uppfart och stannade. Jag klämde mig förbi Zack och hoppade ut. Samtidigt hoppade Taylor ut.

 

"Tack för du hjälpte oss hitta Justin, jag vet det måste vara svårt att göra så mot din bror." Sa han, han verkligen älskar Justin, jag såg det på han. Han var orolig i skolan och nu ser man på han. Han är glad att han har hitttat Justin. Eller rättare sakt det var jag som hittade han.

 

"Yeah." Svarade jag och vände mig om och gick in i huset. Och där mötte jag en oroligt Paul.

 

"Har dom skadat dig? är du okej?" Öste Paul på mig.

 

"Im fine." Mumlade jag och sprang snabbt ifrån han och stängde och låste dörren. Jag la mig i sängen. Och snabbt försvann in i drömmarnas land.

 




 

Inget kapitel med Justins perspektiv i. Ville bara ha ett kapitel med Jessica i. Kommentera!

 


Kommentarer
Maria :* säger:

Jag har väntat SJUKT länge på nästa kapitel,varje dag jag kollar den är inte där.När kommer den??

2013-04-24 | 15:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback