12 - Kiss on the neck

Jag smög in genom dörren. Försiktigt för att inte väcka Paul. Jag vill inte träffa han. Jag fnittrade lite.
"Var har du varit? Fattar du hur orolig jag har varit?" Hörde jag en mörk röst bakom mig i trappan. Jag vände mig om och försökte se så nyckter ut som möjligt. Lycka till Jess, Lycka till.
"Äh.. Mmmed kompiasar." Sa jag och märkte hur mycket jag stammade och sa lite fel. Jag fnittrade åt det.
"Jessica. Förfan är du full." 
"Neej, Inte alls" Sa jag och började gå upp mot mitt rum. Men snubblade på ett trapsteg. Snabbt var Paul viid min sida och lyfte upp mig i brudstil och la mig i sängen och la täcket över mig och släckte lampan och stängde dörren. Nu var jag själv. Och en aning full. Jag kommer ångra detta imorgon. Jag förde mina händer mot mina läppar och massa bilder spelades upp. När jag hånglade med den okända snubben och hur Justin bara slog till han och sedan hade jag en het hångelstund med Justins bästa vänn. Detta kommer verkligen inte sluta bra. Jag slöt ögonen och åkte vidare till drömmarnas land.
 



Gårdagen spelades upp i min hjärna tusen gånger. Jag kan inte fatta att jag hållde på med Taylor. Seriöst. Visst han är riktigt snygg. Men han är way to old for me. 
 
"Jess. Ska du med eller?" Avbröt Caroline mig. Jag nickade som svar och sedan gick vi tillsammans ut till hennes bil som stog parkerad bredvid min. 
"Så hände det något med dig och en söt kille på festen igår?" Frågade Caroline med ett smile på läpparna. Jag skrattade generat.
"Nejdå inget hände alls." 
"Det såg inte ut som det." Skrattade hon och jag slog till henne löst på armen. Vi var på väg till någon pizzaria. Bakismat. 
 
Vi parkerade vid pizzarian och hoppade ut och väntade sedan på Lexi och Emily. Jag tog upp en cigg och började röka på den. 
"Fan vad du röker kvinna." Tjöt Caroline. Jag suckade. Hon behöver ju inte bry sig om jag röker eller inte. Det är inte hennes problem utan mitt.
"Det är mitt problem inte ditt problem." Svarade jag, 
"Förlåt mig då förfan." suckade hon och himlade med ögonen.
 
 
"Förlåt för vi är sena." Sa Lexi anfått. Jag nickade och sedan gick jag först in i pizzarian. Jag hörde hur Caroline suckade. Men jag bryr mig inte. 
 
Vi hade nu beställt pizza och hade slajsat upp dom i bitar. Fan vad skönt det var med mat, det kändes så tomt utan mat. 
 
Jag drog upp mobilen ur fickan för det hade plingat till i den.
 
"Hey, Om du vill ha ditt halsband får du komma och hämta det.. /Taylor." Jag suckade och tog handen vid halsen och kände att mitt halsband verkligen var borta.
 
"Kommer om 5."  Svarade jag enkelt. 
 
"Ursäkta mig men jag måste verkligen gå" Sa jag och kollade på tjejerna runt bordet. 
"Är du säker?" Frågade Lexi mig, Jag nickade. och sedan gick jag och satte mig bakom ratten och körde mot Taylor, eller Justin. vettefan vems hus det är. 
 
"Kom in." Hörde jag någon skrika när jag plingade på dörren. Jag öppnade dörren försiktigt och smög in. Jag vet inte varför jag smög in när han sa att jag kunde komma in. 
"Köket." Skrek någon, gissar på Taylor. Så jag satte fart och gick mot köket. och när jag kom in i köket möttes jag av en chokerad syn. Taylor stog utan tröja. Damn vilken nice kropp han har asså. Jag kom på mig själv att stå och stirra på hans kropp medans han satte på sig en tröja. 
 
"Så vart är mitt halsband?" Frågade jag och försökte undvika hans blick. Detta var riktigt pinsamt asså. Han började gå mot mig. Han tog handen i fickan och tog upp något silvrigt. Mitt älskade halsband. Hur kan jag lyckas tappa det? Han gick bakom mig och tog bort mitt hår från nacken och sedan började han med att göra så halsbandet vilade på mitt bröst och sedan knäppte han spännet där bak. 
"Tack" Mumlade jag.
"Varsegod." Svarade han tyst. Han drog sina fingrar längst min ryggrad så hela jag rös till. Sedan började han kyssa min nacke bakifrån.. Jag visste inte vad jag skulle göra. Min kropp vart förlamad. Jag kunde inte röra mig. Han är för gammal för mig eller hur? och han är ju Justins kompis. Jag kan inte ha något med en kompis till Justin för då betyder det ju att jag kommer träffa Justin och det är inget jag vill göra. Jag började gå ifrån han mot ytterdörren. 
"Jess." Skrek Taylor. Jag stannade och vände mig om. 
"Vad" 
Jag fick inget svar utan han gick med snabb fart mot mig och pressade sina läppar mot mina läppar.
 

 
Kort kapitel iknow, men jag ville bara att ni skulle få något idag.  
 
Så vad tycker ni om Jessica och Tyler? 
 
Kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback