11 - Party all night

"Men bara så du vet. Så kan vi inte ha något. Asså förhållande eller något." Sa Justin. Det kändes som att få en kniv rakt i hjärtat. Men det kändes inte som det var Justin. Det är ingen mening Justin skulle säga.


`Förhållande är inget för mig. Jag bara knullar tjejer och bryter deras hjärtan´ är mer likt Justin. Det är inte Justins mening. Någon måste ha sagt att han ska säga det.

"Okej. Men jag måste gå nu." Svarade jag.

"Jess." Sa Justin.

"Hejdå Justin" Sa jag och sedan la jag på. Jag slängde mobilen till passagerar sätet. Jag började banka på ratten och skrek


"Justin.." Jag kollade upp mot Scooter och sedan kollade jag ner mot marken igen.. Jag kan inte fatta vad jag nyss hade sagt till Jessica. Jag.. Jag börjar få känslor för henne. Hur dumt det ändå låter så är det så.


"Justin. Det måste vara så. Du kan inte starta något när vi ska försöka fixa allt. Du ska inte behöva ha något åt sidan." Sa Scooter. Jag kollade upp mot han. Och jag kände varje nerv i min kropp.


"Du ska fan inte säga något om vad jag ska ha och inte ha. Jag åker hem." Röt jag och sedan gick ut ur rummet och stannade en taxi och sedan åkte mot hotellet för att ta mina saker.


Väll på flygplatsen var det kaos. Många fans var där. Dom har väll tydligen på något sätt hört att jag ska börja med en ny skiva och sånt. Men jag tänker inte göra det om jag inte kan vara med Jessica och killarna. Killarna har varit som min familj, jag älskar dom. Jag skulle kunna ta en kula för dom. Och Jessica. Fast jag inte har kännt henne så länge så känns det ändå rätt, på något konstigt sätt.

Large


Jag satte mig i sätet längst mot fönstret. Och kollade ut medans planet lyfte. Jag kände att jag blev tröttare och tröttare för varje andetag jag tog. Och det ända jag tänkte på var Jessicas läppar. Jag somnade med ett stort leende på läpparna.

"Man du är kär." Skrattade Taylor i bilen när han hade hämtat mig från flygplatsen.
"Det är jag inte." Svarade jag enkelt. Taylor suckade. Efter ett tag så började vi bägge brista ut i skratt.
"Så hur går det med allt de. Musiken?" Frågade Taylor stelt i förarsätet medans vi svängde in på vår infart.
"Du vet. Jag kommer inte göra det."
"Varför?" Frågade han chockat. Och drog ut nycklarna ur nyckelhålet.
"Äsh. Skit samma." Sa jag och hoppade ut ur bilen och gick in, mot mitt rum och tog en skön dusch. Skola imorgon och jag kan inte vänta med att se Jessica.


Jessicas perspektiv:
Jag tog på mig kläder och sedan gick mot köket för att äta frukost. Paul han satt i soffan och hållde på med något skit. Jag bryr mig faktiskt inte längre. Slutat göra det för länge sedan. Alla bara skiter i mig och jag orkar helt enkelt inte med det.

"Vilken tid slutar du?" Avbröt Paul mig i allt mitt tänkande.

"Skit du i de." Mumlade jag som svar och sedan gick mot ytterdörren, men jag hann inte så långt innan jag kände en som drog mig i armen så jag krockade i hans bröst.
"Va inte uppkäftig." Sa Paul så närma mitt huvud.
"Jag är inte rädd för dig." Paul skrattade åt vad jag nyss sa till han.
"Du, du har förändras, jag vet inte varför. Men du har blivit tuffare. Lilla skitunge."
"Du har med förändras. Tvingar din lillasyster att ta knark? Vad fan gör det till dig? Jag älskade dig. Men du dog. Tydligen inte för du står här framför mig just nu. Men du kan inte komma och tro allt ska bli som vanligt. Du har gjort jävla massa misstag och tro inte jag kommer förlåta dig bara så." Skrek jag nästan på Paul. Jag andades hastigt och Paul såg väldigt sårad ut. Men jag bryr mig inte. Han kan dra åt helvete.
"Du har förändras." Viskade han ut.

"No. Fuck you. Du vet inget om mig" Skrek jag och slog till han på kinden vilket jag ångrade mig dirrekt.

THE BEST GIFS HERE! <3

Jag sprang ut och satte mig i bilen och körde mot skolan.
Jag drog upp ciggpaketet och tog en cigg och tände den och drog in ett bloss och sedan kände jag hur hela jag bara slappnade av. Jag lutade huvudet upp och blåste ut den sista röken. 

 

" Seriöst. Jag svär jag såg nog Justin här" Sa Lexi. Hela jag stelnade till. Vadfan gör han här?
"Okej." Svarade jag enkelt.
"Har den hänt något mellan dig och Justin eller.?" Sa Lexi. jag kollade upp mot henne och skrattade.
"Skämtar du eller? Aldrig." Ljög jag. Vi bägge skrattade innan vi gick mot matte lektionen som vi har tillsammans. Vi pratade om allt möjligt, men jag kunde inte sluta tänka på Justin och det som hände med Paul imorse. Jag ångrar mig faktiskt att jag slog till han.


"Jessica. Lyssnar du ens?" Frågade Lexi mig och kollade besviket på mig.
"Ja. Vinterbalen du vill gå med Andrew."
"Jag vågar inte fråga han...... " Sa hon och sedan började jag inte lyssna så mycket utan kollade vart jag gick så jag inte skulle gå på Justin eller något. Vi gick förbi en tegelsten vägg och där satt han. Justin. Hela jag ville bara springa fram och krama om han. Men en annan del sa att jag ska skita i han. Men det känns som det inte var Justin som sa det utan någon sa att han skulle säga det. Fan vad jag hatar detta. Han mötte min blick och vi hade en kort ögonkontankt innan jag avbröt den.

 

"Ska du med på festen ikväll Jessica?" Frågade Caroline. Jag kollade upp på henne med ett leende.
" Klart jag ska." Svarade jag och alla runt bordet tjöt av glädje. Jag har längtat som fan att festa. Bara dricka och glömma allt skit som har hänt.
"Vi kan ju fixa oss hos mig. Sen åker vi vidare till han som har festen." Sa Emily. Jag nickade och tänkte på vem det kan vara som har festen.
"Vem är det som har festen?" Frågade jag.
"Någon Taylor. Det är en som jag har lektion med som bor med en som heter Taylor och han bjöd mig och sa att jag får ta med mig hur många som helst. Han är faktiskt ganska söt." Sa Caroline. Vi alla awade.
"Vad heter han som är så söt" Frågade jag och skrattade. Jag tror faktsikt jag såg en liten rodnad sprida sig på hennes kinder.
"Jag vet inte." Sa hon blygt och vi alla skrattade så högt så alla i matsalen kollade på oss.

 

Jag hade nyss kommit Emily och Care fixade mitt hår medans jag sminkade mig.
"Okej. Vilka ska ligga idag?" Skrek Lexi som var lite halvfull. Care och Emily räckte upp handen medans jag satt där och bara skrattade åt dom.


"Ska inte du knulla idag. Jessica" Frågade Lexi mig. Okej hon var inte halvfull. Hon var full. Vad fan har hon druckit, Hon kommer inte ens kunna komma till festen utan att snubbla 150 gånger.
"Nej. verkligen inte." Svarade jag medans hon kollade chockat på mig. Jag skrattade till och sedan fortsatte fixa mig. Jag fattar inte det stora saken med att ha sex. Ja jag är oskuld och det är inget med det. Jag väntar bara på den rätta. Jag vill ju inte ligga runt med massa killar. Det är äckligt.


Jag sminkade klart mig och sedan väntade på att Caroline skulle bli klar med håret och när hon väl var det så tog jag en klunk av cidern som jag har och sedan gick och fixade med min klänning.
När vi alla väll var klara så hämtade en taxi oss och sedan körde mot festen. Ja har fortfarande ingen aning om vart festen är. Men skit samma. Jag ska bara dricka. När taxi chaffören svängde in på gatan så kände jag igen de och hoppades på att det inte var de huset. Men med min vanliga otur så var det de huset jag hoppades på att det inte skulle vara.


"Fuck" Mumlade jag.
"Sa du något?" Frågade Lexi. Jag nickade på huvudet och gick mot dörren. Lexi plingade på dörren och dörren öppnades av ingen mindre än Justin.
"Eeeeey Justin." Sa Lexi. Hon var deffenetivt full har aldrig sett henne så. Justin skrattade åt henne och sedan kollade han upp och kollade på mig men jag kollade inte på han utan kollade på något annat. Vi gick in och jag gick förbi Justin, han tog tag om min arm men jag drog bort den från hans grepp och gick snabbare för att hitta något att dricka.


"Jessica?" Frågade Taylor förvånat. Jag vände mig om och vinglade till lite.
"Taayyyloooor." Sa jag och gick mot han och när jag väll kom fram till han så drog jag fingret över hans bröstkorg.
"Är du full?" frågade han. Jag skrattade.
"Inte alls." Svarade jag och kände hur någon bara gick rakt in mig så jag hållde på att trilla. Men som tur så fångade Taylor mig.
"Eyy. Watch it." Skrek Taylor på den killen som gick in i mig och han blev livrädd. Jag skrattade åt han. Jag vände mig om och gick därifrån. Palla Taylor. Han kommer bara wina åt att jag dricker. Jag stog med några random guys och drack shots.


"Drick Drick Drick." Skrek dom och först tog jag en shot och klunkade den och sen en till och sedan en sista.. Jag kände hur alkoholen tog över mig ännu mer än vad den redan har gjort. Allt snurrade och jag gick mot där alla dansade och började dansa med en random kille. Han tog mig på min bakdel och smekten den. Och vi dansade i takt. Jag förde min hand mot hans bykskant och han hade fortfarande sina händer på min bakdel. Jag lutade mig fram och pressade mina läppar hungrigt mot hans läppar och pressade mig mot han. Fortfarande med tungorna i varandras munnar så satte han sig ner i soffan och jag satt på han och ivrigt kysste han. Jag har ingen aning om vem han var. Men jag bryr mig inte. Han vände sig så han satt på mig istället för jag satt på han. Men det varande inte länge innan jag hörde en röst.

 


"Låt henne va." Och sedan försvann han från mig. Han la nu på marken med Justin över sig.
"Lägg av Justin." Skrek jag på Justin och försökte få bort han. Men jag var för full. Tillslut kom det några som puttade bort han. Jag suckade och vinglade iväg. Jag såg Taylor stå vid några tjejer och han hade ett glas i handen. Jag måste ha mer. Så jag gick mot han. Jag tog glaset ur handen från han och klunkade allt han hade.
"Ey. Ta det lungt Jess." Sa han och jag kollade upp mot hans perfekta läppar. Jag skulle gjärna vilja kyssa dom. Jag studerade hela hans kropp.
"Mår du bra eller?" Frågade Taylor mig. Jag vände huvudet upp och vi hade en ögonkontankt.
"Jag mår prima." Sa jag och gjorde tummen upp. Han skrattade.
"Du är full. Kom." Sa han och sedan la han min arm över hans nacke.
"Var ska vi." Frågade jag.
"Du ska sova.."

"Nej." Protosterade jag och sedan tvär stannade. Han suckade och jag bet mig i insidan av kinden. Fuck it. Jag måste göra det. Och bara på någon sekund så pressade jag mina läppar mot Taylor som accepterade det och jag kände jag hans tunga i min mun. Jag vet inte hur länge vi stog och hade vår heta hångelstund. Men jag gillade det. Jag avbröt den och kollade intensivt i hans ögon och vände på klacken och vinglade ut. Och där stog taxin som skulle hämta mig och tjejerna. Vi alla satte oss i den och den körde oss hem.


Jag smög in genom dörren. Försiktigt för att inte väcka Paul. Jag vill inte träffa han. Jag fnittrade lite.
"Var har du varit? Fattar du hur orolig jag har varit?" Hörde jag en mörk röst bakom mig i trappan. Jag vände mig om och försökte se så nyckter ut som möjligt. Lycka till Jess, Lycka till.
"Äh.. Mmmed kompiasar." Sa jag och märkte hur mycket jag stammade och sa lite fel. Jag fnittrade åt det.
"Jessica. Förfan är du full."
"Neej, Inte alls" Sa jag och började gå upp mot mitt rum. Men snubblade på ett trapsteg. Snabbt var Paul viid min sida och lyfte upp mig i brudstil och la mig i sängen och la täcket över mig och släckte lampan och stängde dörren. Nu var jag själv. Och en aning full. Jag kommer ångra detta imorgon. Jag förde mina händer mot mina läppar och massa bilder spelades upp. När jag hånglade med den okända snubben och hur Justin bara slog till han och sedan hade jag en het hångelstund med Justins bästa vänn. Detta kommer verkligen inte sluta bra. Jag slöt ögonen och åkte vidare till drömmarnas land.


 

IM SO SORRY. Så lång tid har det tagit, men mycket med skolan. Och nu är betygen satta och är snart ledig. Lovar att det kommer komma kapitel nu.

Men ett långt kapitel fick ni allt :D

KOMMENTERA.


Kommentarer
Sandy säger:

Meeer

2013-05-31 | 16:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback