9 - High

"Justin förfan. Kolla på henne. Ser du inte att hon är rädd. Låt henne va." Skrek Taylor på Justin och drog han ifrån mig. Jag öppnade snabbt dörren och sprang ut med massvis av tårar som rann ner från mina ögon.

"Jessica.. JESS." Skrek både Taylor och Justin. Jag har ingen aning vad som just hände. Han kallade mig fitta och skulle slå mig. Jag skulle aldrig flytta till Stratford, största misstaget i hela mitt liv.

 


 

"Taylor." Skrek jag. Men jag fick inget svar. "TAYLOR." Skrek jag ännu en gång fast med högre röst. Efter några sekunder så kom han.

 

"Vad?" Sa han och gjorde handrörelser som tydde på `vad fan vill du nu´

 

"Vad ville Scooter mig egentligen"

 

 

"Bra fråga. Jess skulle ju säga något, men du lyckades skrämma bort henne." Sa Taylor.. Jag fick dåligt samvete. Jag vet att jag gjorde fel. Men jag är bara sur på henne för någon anledning. Om hon frågar varför jag är sur på henne så kommer jag inte kunna ge henne ett rätt svar. Jag är killen som inte faller för tjejer, men jag tror jag börjar falla för henne, men hon är inte här och fångar mig.

 

"Biebs." Skrek Jake efter mig i korridoren. Jag stannade och vände mig om.

 

"Ska du hänga med och röka?" Frågade han anfått. Jag nickade som svar och sedan gick vi i tysnad mot "rökhörnan" där alla röker. Jag fick en cigg av Jake och sedan tände jag den och tog ett bloss, blåste ut röken och sedan ännu ett bloss och gjorde det tills den var slut.

Large

Jag gick in i klassrummet, jag hade matte tillsammans med Jessica. Och eftersom jag rökte så kommer jag komma försent vilket gör att alla platser är upptagna förutom bredvid Jess.. Jag suckade av tanken och sedan tog jag mod och gick in genom dörren.

 

"5 minuter försenad. Bättra dig." Sa matte läraren. Jag nickade och kollade runt och såg att den ända platsen som var ledig var bredvid Jess, som jag tänkte innan. Just freaking great. Jag studerade Jess när jag gick mot bordet. Hon hade mjukisbyxor, ett tajt linne som satt åt så man såg hennes perfekta form och sedan hade hon solglasögon, varför har hon det inne? Det är inte sol inne. Jag slängde tanken åt sidan och satte mig bredvid henne, och jag hörde henne sucka. Hon är otroligt sexig.

 

"Jessica. Kan du vara snäll att ta av dina glasögon." Frågade matte läraren snällt. Jessica suckade ännu en gång, hon skulle varit med i guinnies rekordbok för så många gånger hon suckar. Hon tog av glasögonen försiktigt och jag försökte se vad hon döljde, men hon tog händerna för hennes ögon så jag inte såg något. Något har hon gjort men jag vet itne vad. Hon döljer sina ögon och hon är känslig mot ljus. Fuck Jess. Jag reste mig snabbt upp och ingen reaktion från Jess utan hon försökte dölja sina ögon. Jag drog henne snabbt i armen och drog henne från stolen och ut ur skolan och satte henne i bilen och sprang sedan snabbt till förar sätet.

 

 

"Dude. wtf." Suckade Jess och knäppte upp bältet och försökte öppna dörren.

 

"Dude. really Dude. Var det de bästa du kunnde komma på med?" Frågade jag, jag var rasande, jag fattar inte hur dum hon kunde va och göra det.

 

"Släpp ut mig." Skrek hon, och försökte öppna dörren.

 

"Det går inte, den är låst. Babe."

 

"Babe. Really babe, var det de bästa du kunde komma på?" Härmade hon mig. Hon tog på sig sina solglasögon igen så jag inte skulle kunna se hennes ögon. Jag tog försiktigt av dom och kastade bak dom så hon inte skulle nå dom. Hon suckade ännu en gång.

"Shawty." Sa jag.

 

"Va?"

"Shawty är bättre än Babe." Svarade jag. hon skrattade åt mig. Jag vet itne vad det är med mig? ena gången vill jag bara trycka upp henne mot väggen och kyssa henne. Men ena stunden vill jag bara låsa in henne i ett rum och aldrig släppa ut henne.

"Vad vill du mig?" Frågade hon. Medans vi satt i tysnad i bilen som fortfarande stog stilla på skolgården.

 

"Kan du förklara för mig varför dina ögon är rödsprängda och dina pupiler är stora som klot?"

 

"Jag är trött bara." Svarade hon. Tror hon jag är riktigt dum i huvudet.

 

Jag blåste upp mina läppar. "I don't think so." Sa jag. Hon suckade ännu en gång som den 159 gången idag känns det som. Hon försökte ännu en gång öppna dörren, och det går fortfarande inte lilla Jess.

Large

"Släpp ut mig, jag måste till lektionen." Suckade hon.

"Ska du inte med hem till mig och röka oss höga först?." Hon himlade med ögonen och la armarna i kors. "Eller kan du säga varför du gjorde det? Så kan vi gå tillbaka till lektion."

 

Hon himlade många gånger med ögonen. Jag har hela dagen på mig. Det gick ca 5 min innan hon öppnade munnen.

 

"Jag bara prövade."

 

"Var det värt de?"

 

"N..nej" Stammade hon.

 

"Kommer du göra det igen?" Frågade jag med en hård och bestämd röst.

 

"Nej det kommer jag itne. släpp ut mig nu." Jag nöjde mig med svaret och sedan sprang jag över till hennes sida av dörren och öppnade dörren till henne. Hon gick snabbt vidare till lektionen och jag hack i häl med henne.

 

Dagen hade gått rätt snabbt, och nu är jag påväg hem. Jag och Tay ska kontakta Scooter för han har inget här att göra. Han försöker bara få det bästa i mig och allt skit. Den Justin Bieber är borta för gott, den nya Justin Bieber kommer stanna och aldrig förändras.

 

 

"Du ser nere ut. Vad är det med dig?" Frågade James som satte på fotöljen framför mig. Jag suckade och tänkte på om jag skulle svara på denna fråga eller inte.

 

"Eeh.. Jess hon var hö.." Hann jag säga innan det ringde på dörren. Jag gav Alex en blick om att han skulle öppna dörren, Han sprang snabbt mot dörren och öppnade den. In kom Scooter, Kenny och några till som jag inte har någon aning vilka dom är. Jag reste mig upp med armarna i kors.

 

"Justin." Sa Kenny och skulle precis göra en guyhug, men jag backade undan och slog upp armarna. " What the Fuck?"

 

 

"Justin." Började Scooter och jag kollade åt Kennys håll han såg ledsen ut, han var ju som en bror för mig. Han älskade mig och jag älskade han. Men efter detta så hatar jag dom alla.

 

 

"Vi bestämde att det bara var du men så tog du med alla kycklingar hit med?" Jag skrattade åt tanken att jag använde kycklingar som ordspråk. Men seriöst dom är som kycklingar, Pussys hela högen.

 

"Låt oss bara prata." Sa Scooter lugnt. Han är alltid en sån lugn person som allt ska göras i lungt tempo. Bullshit. Det ska gå snabbt så man har det gjort.

 

"Prata på."

 

 

Han hade pratat i ca 15 minuter om hur vi ska göra så jag blir bra igen. Hur vi ska göra ett nytt album, och att göra gratis konserter och att starta upp mitt facebook konto och instagram och sånt skit. Jag suckade och reste mig upp och gick därifrån. Jag gick in i köket och gick mot kylen och tog fram en kall cider. Öppnade den och tog en klunk.

 

"Du har förändras." Hörde jag en röst bakom mig. Jag vände mig om.

 

"Mhmm.." Svarade jag enkelt. Jag vill inte se Kenny i ögonen, han är för snäll.

 

"Men det är bra. Du är starkare. Men vi saknar dig så mycket. Snälla Justin bara försöka snälla för oss."

"Kan ni inte bara fucking lägga av? Jag är inte den Justin jag är den nya Justin. Like it or not." Snäste jag av han och sedan sprang ut mot bilen och bara körde någon stanns, Jag fick väldigt dåligt samvete över att ännu en gång snäsit av Kenny. Han fanns ju när mina föräldrar dog, iallafall tills jag lämnade dom. Tog bara ut alla mina pengar och sedan stack jag, tills Tay hittade mig. Och jag har haft det bra sen dess, visst lite bråk och sånt, men dem älskar mig för den jag är och fast jag itne tycker om vad jag behövde göra för att bo hos han, men ändå. Mina tankar avbröts när jag märkte att jag stog utanför Jessicas hus. Hela huset var tänt och Pauls bil stog på uppfarten vilket menade att jag itne kan gå genom dörren.

 

 

Jag klätrade upp på stupröret som Jessica hade under sitt fönster och sedan gjorde jag några skutt så jag hoppade upp på ett träd och sedan vidare till hennes rum. Hon har alltid fönstret olåst så det är bara till att öppna det. Jag gick in i hennes rum och hörde att hon dushade. Jag tog av mig min jacka så jag enbart hade ett vitt linne och ett par mjukisbyxor. Jag gick runt i hennes rum och kollade lite. Det var längesedan jag var här. Tillslut orkade jag inte kolla så jag la mig i hennes säng. Den kvinna dushar länge. Jag slöt mina ögon och kom till drömmarnas värld.



Jessicas perspektiv: Jag kan inte fatta att jag rökte på. Så jävla dumt. Men det är Pauls fel. Han som gav mig det. Igår när hans kompisar var här. Han tvingade mig. Han var så full och så hög att han hotade med att skada Justin. Vilket jag inte vill, fast jag hatar han för han kallade mig fitta och hans move idag i skolan så vill jag itne han något illa. Och sen kan man inte hata han heller.

 

Jag stängde av kranen till dushen och virade in mitt hår i en handuk och samma med min kropp, och sedan steg jag ut ur badrummet. Jag fick en väldigt chokernade syn när jag kom ut. Justin. Sov i min säng. Jag tyckte det bara va gulligt. Jag kan verkligen inte hata han. Jag gick in i min WIC, och tog på mig ett par helsvarta trosor med lite spets där uppe och mitt nattlinne från Victoria Secret samt en BH, jag kan verkligen inte sova utan BH. Sedan gick jag mot Justin. Och tog av han sina skor som han hade på sig och la täcket över han. Sedan la jag mig på andra sidan av sängen. Släckte lampan och stängde ögonen.

 

 

Men jag kände något varmt runt min midja. Det var händer, Justins perfekta lena händer. Han drog mig närmare han. Han tog av sig sina byxor och linne så han enbart låg i kalsonger. Jag kände hur han drog sina händer på min midja, jag rös och kände hur jag fick gåshud av hans beröringar. Han tog av mig min tröja så jag enbart också la i underkläder. Jag vände mig om. Så jag hade mitt huvud mot hans huvud. Och la mina händer vid hans midja och kröp närmare han. Lutade mitt huvud vid hans bröst. Och lyssnade på hans hjärta dunkade. Det dunkade väldigt snabbt han var nervös. Eller något.

 

"Justin." Mumlade jag.

 

"Sssch. Sov" Svarade han. Vilket jag skulle göra. Jag var bara tvungen att göra en sak. Jag lutade mitt huvud upp och letade efter Justin. Vi stirrade varandra intensivt i varandras ögon. Han lutade sitt huvud fram och letade efter mina läppar. När han hittade dom så tryckte han sina perfekta fylliga läppar mot mina.




OMG. Tror faktiskt detta är det bästa kapitel jag har skrivit. Jag älskar det som Justin tänkte i början "Jag är killen som inte faller för tjejer, men jag tror jag börjar falla för henne, men hon är inte här och fångar mig." För man vet själv hur det är om man faller för en men inte den andra.

Och vad tycker ni om slutet?




Kommentarer
Maria :* säger:

OMB! Ass BRA!! Älskar kapitlet,helt klart. Men låt de inte bli tillsammans så snabbt för då kommer det bara vara tråkigt att de har blivit tillsammans så snabbt. Meeeeeeer!!

2013-05-03 | 23:20:49
Elin säger:

jätte bra :)

2013-05-04 | 00:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback